راحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـیراحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
❤وبلاگ نفسم❤❤وبلاگ نفسم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

—(••÷ My cousin ÷••)—

❤دوست داشتن تو تمام خوشبختی من است❤

تولدت مبارک نفس من 🥰😍🎉🎉

1398/6/15 16:43
274 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر اینکه تولدت راحله نفسی می افتاد تو محرم به خاطر همین جمعه چن هفته پیش  براش تولد گرفتیم چقدر جیغ می کشید 😂

الهی من فدات شم اولین تولدت بود نفسی😘😘

اینم از عکسا👇👇

عروس کوچولوی من👰

شب تولد تو کالسکه

اینم از بادکنکا🎈🎈 با بادکنکا جنگ جهانی سوم راه انداخته بودیم😁

اینم از کار دست من دستمال سر برای راحله خوشگلم🥰🥰

اینم پشتش😊

در کل عالی بود 

داشتم نیومدن بشینیم چادرم افتاد رو کیک چادرم کثیف شد ولی کیک زیاد چیزیش نشد

عکس رو کیک دختر تون فرنگی بود نصف کیک هم ژله بود منم که ژله دوست ندارم به خاطر همین اونجایی رو خوردم که ژله نداشت من تیکه بالا اسم راحله رو خوردم دختر خالمم چشم دختر تون فرنگی رو خورد حالم بد شد 

ود آخر راحله جونی فرشته کوچولوی من تولدت مبارک🙂😘😍🥰

پسندها (13)

نظرات (8)

مریممریم
15 شهریور 98 17:06
تولدت مبارک باشه عزیز خاله😘😘😘😘😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 شهریور 98 17:57
راحله خوشگله تولدت مبارک عزیزم😙😙😍😍❤❤❤💙💙💙💜💜💜💜💖💖💖💖💖🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰🍰
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون  خوشگلم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 شهریور 98 19:05
تولد کوچولوتون مبارک
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون زهرا جون

15 شهریور 98 20:59
تولدش مبارک🎈🎈
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 شهریور 98 1:15
تولدت مبااااارک گل دختری😘😘
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
16 شهریور 98 19:11
تولدش مبارک باشه 😘💞🎂
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون از نظر خوبت گلم😘🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
31 شهریور 98 19:50
تولدش مبارک باشه
دختر خاصدختر خاص
8 دی 99 16:10
زینب دیگه لازم نیست همش رو بگی اخه چشمش خوشمزست