راحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـیراحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
❤وبلاگ نفسم❤❤وبلاگ نفسم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

—(••÷ My cousin ÷••)—

❤دوست داشتن تو تمام خوشبختی من است❤

امروز و شیطونی های فینگیل خانوم

1398/7/21 15:21
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام راحله هم بزرگ شده هو شیطون شده و عکسای امروز😁😁

سر سفره شیطون بلا

فدات بشم من نفسی

اولش حواسش نبود گفتم راحله نگام کرد🥰🥰

قربون خندت بشم من

شیطون چقدر اخه تکون می خوری

گوجه می خواست بهش دادیم خیار می خواست بهش دادیم گوجرو انداخت یه طرف دیگه

تو دستشو نگاه

اخرم خیار و هم انداخت زمین

🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒

🥰😁🥰😁

💜💙❤💜❤💜❤😊🥰💝😂

مامانش بهش می گفت نکن باشه سرش رو کج می کرد یعنی باشه ولی دوباره کار خودش رو می کرد

اینم همین امروز خونه ی ما

با بستنی حال می کرد🍦🍦

شیطون نی ابجیم رو برداشته بود بستنی اییش کردی

نشسته بودی روی سنگ اشپز خونه همه چی رو با گلابی یکی کرده بود🍐🍐پاشم میزد به کابینت ای بلا

اینم عکسش

خداحافظ بلا کوچولوی من تاپست بعد👋👋

پسندها (9)

نظرات (11)

محمد
21 مهر 98 16:31
سلام دوست گرامی اگر مایل به تبادل لینک با بنده هستین لطفا وبلاگ منو با نام کسب درآمد از اینترنت لینک کنید سپس اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم. miliyooner.mihanblog.com موفق باشید
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 مهر 98 16:45
خدا حفظش کنه، خیلی شیرینه ماشالله
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون از نظر لطفت گلم

21 مهر 98 17:36
خدددداااااا💜💜💜💜چرا انقدر نازهههههه💛💛💛💛💛چه کوچولویه💙💙💙💙💙💙💙از طرف من یک ماچ خیلی محکم انقد که جاش بمونه کن😗😗😗😗😗
mohammad
21 مهر 98 18:44
سلام خدا حفظشون کنه خیلی نازه😍
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفتون

21 مهر 98 21:30
سلام وقت بخیر!لطفا باید تو وبم همه ی دنبالکنندگامو رو دنبال کنید نذره ممنون که توجه کردید 
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ببخشید عزیزم منظورت رو نفهمیدم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 مهر 98 21:52
ای دخمل شیطون😍😙
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ممنون مبینا جون❤️
mahsamahsa
22 مهر 98 8:37
خیلی ماهه خدا حفظش کنه❤️

22 مهر 98 14:20
تو چون خود دنبال کننده ام هستی لازم نیست ولی اگه خواستی برو تو وبم تو بخش دنبال کنندگان همه ی دنبال  کننده ها مو دنبال کن 

23 مهر 98 15:04
نذره

23 مهر 98 18:31
بیا پست جدیدمو ببین رمزشو بپرس نظر بده وگرنه خواهرزاده ام ماراحت میشه💗
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
باشه گلم❤💝💜💜💝❤
نازینازی
24 مهر 98 14:03
ای جونمم خدا حفظش کنه🤩
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون نازی جون