راحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـیراحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
❤وبلاگ نفسم❤❤وبلاگ نفسم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

—(••÷ My cousin ÷••)—

❤دوست داشتن تو تمام خوشبختی من است❤

سن قوربـان جانمـ⁦❤️⁩ـ

1399/6/26 17:45
674 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال از زمینی شدنت گذشت...😘

دو سال در کنار هم با خوشحالی ها به خوبی زندگی کردیم🔥

از وقتی تو اومدی جانم زندگی ما هم تغییر کرد⁦👩‍❤️‍💋‍👩⁩

ملکه ی زیبای من تولدت مبارک👸⁦❤️⁩

به اندازه دو سال بزرگ شدی،خانوم شدی⁦(✿ ♡‿♡)⁩

انشاالله سال های خوبی رو باهم سپری کنیم عروسـ🌈ـک جون😻

تولدت در ماه محرم نفس به خاطر همین نمی تونیم برات تولد بگیریم عروس خانوم خونه ی ما👰

برات کلی سورپرایز دارم🥰😎

چند روز هست که منتظر همچین روزی بودم تمشک🌈

هنوز از جیغ کشیدن هات دست بر نداشتی،

اسباب بازی هات رو جا نمیزاری،

دفتر و کتاب های ابجیت رو خط خطی می کنی،

ولی باز عاشقانه دوستت دارم و خواهم داشت😍😘

قربونت برم که به خاطر خورد انجیر سر از پا نمیشناسی تا می خام برم خداحافظی می کنی،تا بستنی می بینی با همه مهربونم میشی جانم خوشگل جونم🤗😚

فدای خندیدن های نازت بشم من ناناس😄

فدای اون دستات موقعی ای که میزاریشون تو دستام👌😝

فدای اون گریه کردن های مظلومیت بشم من،غمت رو هیچ وقت نبینم دختر خاله ی قشنگم😇

 

و در آخر بهت بگم جانم فدایت😍👸

تولـد ۲ سـالـگـیت مبارک🥳🥳🥳

پسندها (19)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 شهریور 99 19:38
راحله جونی تولدت مبارک عزیییزم😍👌
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
مرسی مبینا جونم😻😻
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 شهریور 99 21:23
آخی عزیزم تولدش مبارک ایشالا 120 ساله بشه
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون زهرا جان🥰
انشاالله بیشتر...

26 شهریور 99 23:54
تولـد ۲ سـالـگـیت مبارکککککککک🥳🥳🥳
راحله جونی تولدت مبارک عزیزمممممممم
 
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
مرسی لطف دارید🙏🌺🌈
مامان آیسلمامان آیسل
27 شهریور 99 0:13
تولدت مبارک عزیزم❤️وای که چقدر احساسات مادرانه شبیه هم هستن...زیبا و ازته دل
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون😇⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
مامان فاطمهمامان فاطمه
27 شهریور 99 22:27
تولدت مبارک گل دختر🌹زنده باشی و سلامت
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون⁦&hearts️⁩همچنین😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 شهریور 99 20:33
تولدت مبارک باشه راحله خانوم 😍😍😍🤩🤩🤗😘😘💓💓💙💓💙🎊🎉🎈
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
مرسی فاطمه جون😍😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آبان 99 19:33
تولد راحاله غزیزم مبااارک😍💖
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
مرسی گلم😘😘
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
23 آذر 99 12:31
مبارک باشهههههههههههه😍😍😍😍البته با کلی تاخیر😁 خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی😘❤️
مریممریم
12 اسفند 99 15:44
خدا حفظش کنه😘😘
mahsamahsa
22 اردیبهشت 00 4:16
راحله جون تولدت مبارک خوشگل خانم🎂💚