راحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـیراحلـ😻ـه جونیـ⁦♥️⁩ـی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
❤وبلاگ نفسم❤❤وبلاگ نفسم❤، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

—(••÷ My cousin ÷••)—

❤دوست داشتن تو تمام خوشبختی من است❤

امروز و راحله ای من

1398/8/5 0:19
581 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی خوب بود❤🧡💗

وقتی راحله ای یاد می گیره که از خودش عکس بگیره😘😍

مامانش عکس رو فرستاده

قربون شیطونی هات برم من❤💜🧡

و شیطونی های امشب

مامانم جورابش رو پات کرده بود عشقم

و اما غذا خوردن😋😋

😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘

اینا رو هم دختر خاله رضوانه با اون عکسی که از خودت گرفتی درست کرده جیگر طلا😍😘

تا پست بعد بای عشقم🧡

پسندها (12)

نظرات (10)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 آبان 98 1:24
خدا حفظش کنه😘
عجب شباهتی با همه ی هنرمندا و بازیگرای خارجی😁😁
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
آره به زور شبیه کردن😆

5 آبان 98 8:05
دنبال شدید! کیست دوقلوهای من رو دنبال کند؟
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
دنبال شدین🙂

5 آبان 98 13:58
       چه بامزه
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفت پانته آ جون😘

7 آبان 98 12:53
سلام با من دوست میشی من تازه به نی نیوبلاگ اومدم چهارمم
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
شرمنده گلم دوست نمی تونم باشم چون من اصلا تو را نمی شناسم 😁😁

8 آبان 98 15:28
نخواستیم😒
خب مگه به شناختنه برو وبلاگمو ببین بشناس منو😒
اصلا دوست نشو چه بهتر  
​​​​​​اصلا اریل با تو دوست نمیشه
هیچ زمانی
دیگه نمیبخشمت
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
من اصلا ندیدمت که بخوام بشناسمت 
بعد برام اهمیتی نداره که نبخشی یا ببخشی که 

8 آبان 98 19:05
ممنون

که اینجوری به کسایی که جدیدن خوش امد میگی
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
گلم منظورت رو نمی فهمم🤔
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
8 آبان 98 19:45
من مادر اریل جان هستم.چرا با دختر من بد حرف زدی؟
😶
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
ببخشید من با دختر خانم شما بد حرف نزدم فقط گفتم من شما رو نمی شناسم
مامان آیسلمامان آیسل
9 آبان 98 23:41
به به چه عکس قشنگی هم شده...آفرین کوچولوی باهوش
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفتون😘
مامان اریل واجیشمامان اریل واجیش
10 آبان 98 13:22
موفق باشی 💜
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون لطف دارین❤💜💙
mahsamahsa
15 آبان 98 9:25
عکسها خیلی باحالند😍
دخــــــتــرخــــالــــہ
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفتون